4. 4. 10

Craftalnica

...ali prvi Slovenski izziv. Vse čestitke dekletom, ki so se tega lotile. Vedno so me tuji izzivi mikali ampak nikoli se nisem ravno odločala zanje, ker mi je načeloma precej težko delati po navodilih, ampak slovenski je pa le slovenski in se splača malo potruditi.

Prva ideja o zajčku in malo velikonočni čestitki je splavala po vreli juhici, ker nikakor nisem mogla pogruntat kaj bi potem s tisto čestitko počela in idejo ki sem jo nakoncu naredila, sem dobesedno prisanjala. Tisto ko malo dremlješ po tistem, ko ti zazvoni budilka, točno v tistem trenutku se je meni prisanjala ideja o spomladanski čestitki in o gugalnici. Nisem bila sicer prepričana, če še imam kakšno sedečo punčko ali fantka in imela sem točno eno Tildo, ki se sedaj lepo smeji na gugalnici obdana z metuljčki.

Izdelava je bila simpl kot pasulj, ali kako že pravijo. Barvi je izbral fant, rumeno - zelena kombinacija potem pa samo izrazana vejica, nekaj rožic in listkov na spomladansko cvetoči vejci pa 2 štrikca za gugalnico in lesena deščica za pod rito, pobarvat Tildo in za češnjo na vrhu tortice še nekaj metuljčkov, ki poplesujejo v lepe pomladne dni.

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Zelo dobra ideja z gugalnico in zelo mi je všeč kako si to skombinirala. In ker mi je všeč vse kar se nanaša na drevje, mi je prav tako všeč ta cvetoča veja. Res prava pomladna. Super, da si z nami.

Manuela pravi ...

Super je! Zelo mi je všeč, da si se znašla in sama izdelala gugalnico.

Hvala, ker si nam se pridružila na CRAFT-alnici. Vesele bomo tvojega sodelovanja tudi v prihodnje. :)

BojaMoja pravi ...

:) všeč mi je, predvsem zaradi gugalnice in metuljčkov ob nogah :)