11. 4. 12

Shrek is the best fairytale

Fant se mi je zgubil... mislim, da bom morala počasi narediti tiste light showe, ki jih imajo v Las Vegasu, da bo našel domov hehe... malo za šalo malo pa zares,... odjadral je dol na Primorsko in kar ostaja tam dol, ker ne uspejo dokončati dela. Je res tako težko sestavit 15 kuhinj v dveh dneh? :):)

Jaz pa vmes malo zabušavam s poročili, ki se mi jih je malo preveč nabralo... Da pa se mi totalno ne sfuzla, vmes ustvarjam... malo porabljam nahrčkane stvari... in tako je nastal en okvirček iz CD-jev, za na steno in ena čestitka. Takšna čisto pomladna, ker pogrešam pomladanske temperature.






slike slabe... pač moj fotoaparat močno pogreša eno spominsko kartico.. ampak kaj če se mi bolj splača kupit nov fotoaparat kot pa novo spominsko... poleg tega pa fotoaparata drugače sploh ne uporabljam, ker ima moj predragi drugače kar soliden fotoaparat na mobitelu. Ampak kaj ko ne morem čakat da pride domov... :)

Tako pač je... v tem ponorelem svetu. Me pa zadnje čase daje nek lenitis. Grozna bolezen vam rečem... Ne da se mi nič... ne pisat zaključnih seminarskih nalog, ne poročil, ne na faks it (okej pa tam tako nič ne zamujam :/)... ampak malo se bo potrebno nabrcati v rit, dat korenček pred nos in zagrizit v kup dela, ki se mi vsak dan bolj veča... samo se bojda ne  bo nardilo nič, palčkov pa tudi še nisem zaposila, je recesija pa to... mogoče bi činčila kaj spisala, ampak se bojim, da bi papir zamenjala za kaj užitnega in pojedla (/tako kot vse ostalo kar pride blizu nje).... in če zagrizem zdej, bom mogoče vsaj svojemu frajerju prihranila jamranje čez kakšen teden ali dva, da se ven ne vidim iz dela in kakšen tisti "dajmimirdanessemnorotečnainzavsesitikrivkernisizadnjičrekelnajsespravimpisatstvarizafax" izpad.... :)

in za lahko noč....

Shrek is the best fairytale, he teaches you that no one needs to be perfect to live a happily ever after.


Ni komentarjev: