13. 2. 10

Tejina knjigica - malo drugačna čestitka

Danes ima rojstni dan moja mala princeska. In zasluži si prav posebno čestitko. Takšno, ki je narejena samo za njo.... pa feeejst rozasta:D pa predvsem zanimiva 4 letni punčki. Hmmm Tjaša tuhta in tuhta pa se spovni, da ima njena Tejča zelo rada knjigice. Okej knjigica, ampak hkrati voščilnica pa še zanimiva za Tejo. In se spolni da ima veeeliko srečo, ker Tejin očka vedno pride k njim prazniti spominsko kartico fotoaparata, torej imamo idejo za knjigico, Tejine slikce,... sedaj je potrebno zadevo samo še povezati v celoto. Ne sme biti dolgočasno. Hmmm... Pa se spovnim, da sem nekje že videla knjigice v obliki imena. Kako pa se tega lotiti? Eh malo eksperimentiranja, sam mam čas (no nimam ga ampak bo že šlo). 3 ure mi je vzela tale zadevščina. Od blizu se vidi, da so škarje, ki sem jih imela že totalno skrhane in, da je že skrajni čas da se jih nabrusi ampak za silo bo že... (no pa itak se lahko izgovorim nato, da sn jst po naravi malo šlampasta:P)

Torej Tejina knjigica in hkrati malo drugačna čestitka za 4 rojstni dan...



In tole posebno čestitko lahko prijavim kar na dva Slovenska izziva (zadeva mi je postala včeš, moram priznati). Prvega ponovno organizira Marika na svojem blogu Želim, voščim, pošiljam tokrat je izziv kako bi podarili nekaj slikic. Pri drugem izzivu pa Hali ob svoji 300 objavi podraja bonbonček za katerega se je potrebno malo potruditi, zahteva namreč odbito čestitko. Mislim, da je Tejina knjigica tudi spada v kategorijo odbitih čestitk, ker ni ravno standardna

3 komentarji:

Biljana pravi ...

Vse najboljše za tvojo princesko, knjigica/voščilnica je pa čudovita.

Hali pravi ...

U kakšna ideja! Res odbito simpatična čestitka!

MarikaGabez pravi ...

Kar ne morem verjet, da si tole sčarala v treh urah. Huh...jaz bi potrebovala x ene3 še časa.
Lepo ti je uspelo.