25. 5. 12

Užij lajf, sam en je :D

Ja, spet bo potrebno pospraviti stanovanje... malo posesati pa okne pomit,... pa kaj ko ni časa. Enostavno nama ob vseh tedenskih obveznostih ne znese. In niti na kraj pameti mi ne pade, da bi pospravljala popoldne ali zvečer, ko končno imava nekaj skupnega časa. Ko lahko malo skritizirava pretekli dan, greva na tortico v mesto in se skupaj smejiva,... prekratko je življenje, da bi se sekirala zaradi prahu na polici in od izpušnih plinov umazanih oken, pa o tisti nepomiti posodi od včeraj. Vse to me bo počakalo. Čas in skupni trenutki pa ti čisto prehitro zbežijo iz rok.

Saj bo lažje, potem, ko se meni fax odgužva, ko ne bom od jutra do večera gledala v računalnik in pisala seminarskih. Lažje bo potem, ko bo diploma v rokah (žepu :))... sedaj pa je potrebno stisnat malo in vesela sem, da imam ob sebi nekoga, ki to razume. Ki mi da ves mir na svetu, ki mi ga lahko, da napišem kar imam. Da je ob meni, ko se od utrujenosti samo še sesedem, pa ko se zjočem ker ne morem več,... pa da je ob meni nekdo, ki mi ob vsakem mojem uspehu pove kako je ponosen name. Pa mi hkrati zalije moj peteršiljček na okenski polici, pa leze z mano v hribe po rože za seminarsko in jih potem cel teden gleda v hladilniku. :D

samo še dober mesec takšnih gor in dol nihanj pa malo na levo in desno... potem pa bo super. Potem pa začnemo planirati počitnice. Saj vem, da je pozno. Ampak ne mudi se mi. Nimam želje po morju, mogoče kakšen dan ali dva se zapeljeva, do Paga, ko bodo moji tam. Tako, na obisk :). Imam pa željo po Gardalandu in ogledu Italjanskih mestec... pa željo po ponovnem izletu na Irsko. Prva zagotovo letos. Druga, je še v povojih. Zagotovo se bo šlo z avtom za vsaj 2 tedna, mogoče le do Anglije,... da se začuti tisti pravi utrip potovanja, ko se ustaviš kjer želiš, pogledaš kaj hočeš,... bomo vidli.

Ustvarjanje... je... ampak slik, ni :D no, so... ampak na fotoaparatu. Saj nekoč bodo priromale tudi na računalnik, pa bo takrat več za pokazat :)

ps... užijte življenje, samo eno imate in se ne sekirajte zaradi prahu na polici. On bo počakal, tudi zanamce, če bo treba :)


Ni komentarjev: