24. 6. 12

Pa roza mora bit,...

Nečakinja mojega dragega danes praznuje svoj prvi rojstni dan. Ko sva se končno prebila čez darilo, je moj zahteval še čestitko. Pa roza mora bit, pa nekaj posebnega mora bit. Pa takšna mora bit, da bi tamali zanimiva, da bo fuuul stvari gor. Absolutno pa ne sme bit navadna kvadratna.  Da mi je pri izdelavi skoz gledal pod prste, ni treba ravno omenjat, je bil pa priden in je tudi pomagal. Je izrezal osnovo (ker mu natančnost res bolj leži kot meni), pa tudi malo idejnega vodja je bilo tokrat v njem. Pa priskrbel je slikco Lie,... Na koncu smo bili vsi zadovoljni, celo jaz.. čeprav je za moj okus preveč načičkana :D:D

Lahko pa čestitko prijavim na Craftalnico, kjer je tokratni izziv BINGO. Moja izbira pa je: Trak, Rožice in Štanca,...



6 komentarjev:

Andreja pravi ...

Zelo lepo čestitko si ji naredila :-))

MA-MI pravi ...

Kako srčkano!

Janja pravi ...

Deklica je pravi sladkorček. Voščilnica je lepa. Všeč mi je, da sta izbrala okroglo obliko. Lp

Klara pravi ...

Kako je lušna...tale slikca 100% paše v to lepo čestitko... :))

Asyyka pravi ...

Hvala vsem :D

Goga pravi ...

Zelo lepo si naredila in važno je da je dragi zadovoljen :).
Pozdravček od Lili