23. 8. 12

Kaj je novega pri nas doma,...

A res že tako dolgo nisem pisala? Meni res ni pomoči, sem nadpovprečno len človek. Zdaj vem, zakaj sem se vedno s takšno lahkoto poistovetila z Garfieldom. Garfielda za predsednika, in vsi bomo jedli lazanjo :D:D

In kaj je bilo novega v zadnjem času? Dejansko ne tako zelo veliko, končno sem izpolnila vpisnico za faks, končala eno izmed obeh diplomsih (beri: zaključnih seminarskih nalog) in danes se končuje nekaj mesečno iskanje avtovčka za mene. Danes grem narediti prepis in bo moj. Star ko zemlja, ampak nekje moremo začeti. No, ne ravno kot zemlja dobri 14 let pa vseeno šteje. Ni Renault, tako kot sem želela na začetku, ni petvraten in nima klime hehe... ampak je pa lepe barve in lepo ohranjen in dobro dela (baje). Za prve dve stvari lahko potrdim jaz, za drugo pa sem bolj bosa. Ravno toliko se spoznam na avte, da vem, da je fino če imajo akumolator, pa da je tista črna zadeva pod pokrovom, motor... no pa kakšno zadevo za olje not dat še najdem in za vodo za brisalce. Tu pa se konča moje spoznanstvo z avtomobili :D Torej, danes domov odpeljem enega citroena - Xsaro, v prečudoviti modri barvi.

Preostale novosti pa so potem, da se končno premika v smeri kopalnica. Načrti so že izrisani in najina stara kopalnica bo dobila novo, moderno preobleko. Prav tako so pripravljeni načrti za spalnico, in končno bova dobila spalnico haha. No steno v spalnici. In potem bo stanovanje tudi zrihtano do konca. Trajalo je skoraj pol leta, ampak to sploh ni tako veliko časa, če pomisliš, da nekateri pol življenja zidajo hišo hehe.

Se je pa nekaj tudi ustvarjalo v tem času, ampak tisto pa drugič... no ubistvo samo v naslednjih postih. Da se ne bom preveč razpisovala tukaj.

Ni komentarjev: