15. 10. 12

Jesen...

Popolnoma preprosta voščilnica, skoraj brez dodatkov... In moram priznati, da mi je zelo všeč. Ker se barve lepo skladajo z jesenskimi barvami jo prijavljam na izziv pri Craftalnici , kjer tokrat iščejo prav jesenske barve.





Druga voščilnica, ki je nastala v tem tednu je bila namenjena za rojstni dan kolegici biologinji. Biologi imamo radi naravo in vse kar je z njo povezano. In ko sem pri takopreprosto videla idejo kako preprosto narediti sovico, sem jo, priznam morala skopirati. Počnem to zelo ne rada, ampak je tako luštna ideja in sovica tako čisto preprosta, da se mi je zdela preveč primerna za bodočo dipl. biologinjo. Okrasila sem tudi notranjost, to sicer predvsem zato, ker sem si tisti dan ravno za darilo privoščila Sizzix in sem takoj mogla sprobat vse dodatke, ki sem jih še zraven kupla hihi. Pa saj vsi vemo kako je.



Sedaj pa počasi res pridemo na božično-novoletne voščilnice, po katerih me že kar malo sprašujejo, ampak meni je rees še čisto prezgodaj. Pa toliko dogaja, končno se nam je pričel faks in kar zanimivo je sedaj. Imajo nas že za res odrasle in mislim, da sem med mlajšimi v razredu. Dosti jih ima že družine in redne službe... zanimivo, morem priznati. Predavanja so polna novih informacij in zahtev. Malo se bojim programiranja, ampak mislim, da je ni uvire preko katere ne bi mogla. Tako, da skoraj verjamem, da bom čez nekaj več kot dve leti nazivu diplomirana biologinja, dodala še naziv magistrirana bioinformatorka :).

Lep večer vsem.

5 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Sovica mi je super, jih imam rada. Biologinja je bila zadovoljna, ne?
Lepo, lep večer tudi tebi. Tamara

Andreja pravi ...

Obe sta mi zelo všeč! Pri prvi je ogromno dela in lepo ti je uspela, druga pa je res posrečena, sovica je čudovita :-))

Janja pravi ...

Jesensko obarvana voščilnica ima zelo lepo obliko, tudi okrasila si jo lepo. Sovicam pa se je težko upreti :). Lp

Goga pravi ...

Zelo lepo in zanimivo jesensko voščilnico si naredila, nič dodatkov ni potrebno, saj je papirček dovolj razgiban. Sovice pa so čisto nekaj posebnega in imajo v ustvarialnem svetu samo zase rezervirano mesto.
Hvala ti, da se igraš z nami; Lili

Asyyka pravi ...

Hvala za vse pohvale :)