28. 6. 13

Vbistvo sploh ne vem kaj napisati

Čas je, da gremo novim zmagam naproti. Trudim se nekaj rezervirati morje, ampak v vrhuncu sezone je to kar cela znanstvena fantastika. Letos bo padel Rab, upajmo. Malo komaj čakam morje, malo pa me spet daje tisto moje, da je morje brezveze. Bomo videli, upam, da nama uspe še do Europaparka pobegnat letos. Plani so veliki, čas za realizacijo pa je malo bolj vprašljiv. Počasi sva oba vedno bolj na tem, da bomo mogoče vseeno spakirali kuferčke in odpotovali preko meje. Ne vem, bomo videli, kaj prinese čas.

Nekaj malega sem ustvarjala  tem času, večine seveda nisem poslikala, tu in tam pa vseeno kaj.

Nastala je ena voščilnica s slikcami in en okvirček za slike. Slednji je bil namenjen moji sestri za rojstni dan. Čisto preprosto zato, ker si je zaželela 10 belih obešalnikov iz IKEJE in sem mogla zraven še nekaj dodati. 






Ni komentarjev: